Tuesday, January 29, 2013

26012013

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA...

Selamat tahun baru 2013..Wah dah lama jugak aku tak update blog ni..agak bersawang jugak la..nk kena bersih2 sket..2013..tahun ni usia aku akan bertambah lagi..25tahun..wahaha..tetiba rasa dah tua dah..cepatnye wktu berlalu..kawan aku yg sama usia ngan aku dah dah beranak dua,tiga...alhamdulillah rezki dorg.


Permulaan utk 2013...finally I'm engaged!!Macam xcaye pun ade..rase cam baru je jumpe die..bila dihitung2 dah dekat 3tahun kami kenal..alhamdulillah..sebenarnya baru hari ni aku "sedar" yg aku dh bertunang dan seseorang dah hampir bersedia utk myunting aku menjadi permaisuri hatinya..satu perasaan yang tak dpt nk aku gambarkan kat sini..haa touching pulak malam2 buta ni.


Jika dia yang terbaik buatku..maka KAU dekatkanlah hati kami berdua...amin...bile nak menamatkan zaman bujang??Entahlah aku sendiri xtau..ktorg xdiscuss ape2 pun lagi..biar jelah dulu..jika mmg jodoh kami..xkan lari gunung dikejar..tp tu gunung kan..ni manusia..ada dua kaki..hahaha..

Future mother in law


Terima kasih menerima diri ini seadanya..Mr.M.."M" stand for Malas actually..haha jgn marah ye syg.






*Hugs and Kisses*

No comments: