Thursday, December 12, 2013

PHEWWW~

Alunan ombak yang menghempas pesisir pantai
Menjadi irama merdu menemani pagi yang sepi

Assalammualaikum & Salam Sejahtera..

Okey pepagi hari dah berpuisi. Okey so, hari ni dah 3minggu si Dia mendiamkan diri. Rindu..? EE xtau nak cakap cmne. Hari-hari memang xde keje len la, keje stalk die jelah.Sayalah stalker yang setia. Bhahahahaaaa... Kadang-kadang rasa macam aku ni dah mati kot, aku je yang perasan yang aku masih hidup, sedang update blog.. Hey korang semua, saya hantu.. Eh tak , aku masih hidup, hidup di bumi yang fana ciptaan Allah s.w.t. Arghh susahnye...faham tak susah..? Tak korang takkan faham. Hanya aku. Hanya aku (macam Hyperact pulak)

Kalau aku dapat putarkan masa, dan tak buat silap, tak sakitkan hati orang. Tapi aku bukan macam Rasullullah yang tak buat silap, yang mmg Allah dah kurniakan buat baginda. Aku cuma manusia biasa. Manusia biasa yang penuh dengan kekhilafan.




No comments: