Monday, December 26, 2011

YEAR END ~ 2011

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA !!!!!


Hari ni 26 Disember 2011. Pada tarikh yang sama iaitu 26 Disember 2004 telah berlaku satu peristiwa di atas muka bumi ini iaitu kejadian tsunami yang meragut ribuan nyawa manusia di beberapa negara iaitu Indonesia (Acheh dan Sumatera Utara), Sri Langka, India, Bangladesh, Malaysia, Maladewa, Thailand. Dan aku pasti mereka yang merasai detik itu tidak akan melupakan peristiwa tersebut seumur hidup mereka di samping kehilangan insan-insan tersayang.

Tahun depan usia ku sudah menjangkau 24 tahun. Ermm muda lagi kan..?? HAHA
Aku dilahirkan pada 16 mac 1988 bersamaan dengan 27 Rejab 1408. (Aku baru tahu sebenarnya aku dilahirkan pada bulan Rejab). Rase cam kejap je waktu berlalu. Kadang terasa seperti baru je aku abis SPM, tapi sekarang dah umur 24 tahun??!!. Dah hampir 6 tahun tinggalkan zaman sekolah. I miss that moment so much!


Gambar kat atas ni diambil waktu aku form 4, mase tu kitorg ikut rombongan budak2 form 6 ke KL & Melaka. Kawan2 aku yang ikut time ni juz juwani, faizan, myna & fahima. Beberapa org jela budak2 form 4 nih.

Ni lah bestfren aku mse sekolah, kalu wat pape mesti kena sama2.
Raidah, Faizan, Noraini, Farrahana



Tamat je sekolah menengah, aku dapat offer masuk matrikulasi kat Arau, Perlis.Nih la kawan2 rapat aku kat sana aka my roomate (rai, yuni, siti)

Dalam gambar ni aku kelihatan agak pucat dan tak bermaya sebab time tu baru sihat selepas 2 minggu aku tak sihat.(2 minggu tu beb aku ponteng kelas).


Then , memasuki fasa yang seterusnya sebagai seorang student di UiTM Dungun. (kampung halaman aku jer)


Kat Uitm nilah sahabat2 baru aku. Selama 3tahun study kat situ, ni lah orang2 yang selalu bersama aku.
(Ara, Syeila @ kak syiela, Fasihah @ kak pa). Ara dan Syeila dah kawin and dah ade baby pun.
Kite bile lagi kak pa..???



Habis dah study, and i'm graduated.
Taraaaaa!!!!

And NOW......aku dah keje. Walaupun taklah hebat sangat keje aku sekarang ni. But at least i have a job daripada org lain yang duk tanam anggur tu kan. Aku dapat mengenali bermacam2 jenis manusia dan ragam mereka. Dan kat tempat keje aku ni jugak.......i met him.


That's all.

p/s: suka mengimbau kenangan lame.

No comments: