Sunday, January 29, 2012

TERPOTONG

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA !!!!

Sekarang dah masuk tahun 2012, dan dah nk end of January dah pun. Kejap je sekarang ni masa dh berlalu. Hari ni mood aku tak berapa nak ok. Sejak 2 hari yang lepas pun mood aku tak berapa nak stabil. Sakit. Sedih. Resah. Risau. Cemburu. Benci. Bosan. Semuanya ada secukup rasa. KENAPA?? BIARLAH RAHSIA huhuhu.

Tapi seriously, aku mmg tengah betol2 "nazak' sekarang ni. But i don't think org perasan dengan pemasalahan diri aku sekarang. Aku bukan jenis manusia yang depan orang nk tunjuk muka orang yang ada masalah. What can i do is juz SMILE. Kalau dah sampai tahap aku boleh menangis secara tiba-tiba maknanya ia semakin kritikal. OHH GOD i try to throw away all bad feelings that i feel right now jauh2. Malas nk fikir dah. PENAT. (tapi boleh ker cik marhafiza???, kau tu suka layan perasaan)


TQ =(

No comments: