Saturday, February 2, 2013

CHENTA HEARTY SAYA

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA....

Hookey..di pagi yang indah dan aman damai ni,aku nak share sikit pasal seseorang. Mood tengah bunga-bunga cinta gittew pagi-pagi ni sebelum ade orang spoiled mood aku nanti.Sambil mengadap laut china selatan dan diiringi dengan bunyi hempasan ombak ke pasir memang syok walaupun sesekali terganggu dengan bunyi bising kenderaan lalu-lalang.

Sebelum ni aku dah ada mention pasal sesorang yang bernama Mohd Sabree or MSMT or MR.M...jangan terkeliru ye, semua tu orang yang sama.Dulu die boyfriend aku. Tapi sekarang bukan lagi.......Coz now he is my fiance!! Last night when he wished me good night and mention " tunangku yang sentiasa si hati " aku boleh senyum sorang-sorang sebab rasa cam haaaa??heeee?huuuuu.... Dan aku tertidur sambil tersenyum.HAHAHA.OK.

Kami memang tak banyak amik gambar sama2,tak taulah kenapa...hehe.boleh kira berapa keping je kami kami bersama time bercinta ni...Simpan untuk amik berdua nanti jelah.heeee ;p


1st pic together (2010)













Aidilfitri 2011

2013

No comments: