Sunday, February 3, 2013

DON'T DRINK & DRIVE

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA....

Aku adalah di antara pemandu yang takde lesen.HAHAHA... Pernah buat lesen tapi separuh jalan sebab malas nak sambung. Aku daftar buat lesen kira-kira 4tahun lepas masa cuti sem. Daftar pun sekali ngan kawan. So time ktorg pegi la sama-sama. Aku ni sebenrnya penakut sket tapi ntah cmne aku pulak yang jadi pemandu dan sampai je kotrg kat IM tu yang agak jauh dari rumah bagi org yang bukan langkah panjang macam aku ni.


So mula-mula daftar la untuk amik lesen moto.Dah lepas L, aku pegi test untuk dapat P, boleh pulak KANDAS gara-gara kesalahan yang aku rasa bodohnya aku buat camtu.. (tak perlu tau la kan ape benda yang aku buat..hehe). pastu aku repeat lagi sekali, pun KANDAS jugak. Kali ni aku rasa lagi bodoh sebab buat kesalahan camtu.pastu aku dah give up nak buat. Then mati camtu je dah lesen aku.


Maka bermulalah aku sebagai pemandu haram di jalanan. Weng sana, weng sini...................!! Macam ade lesen besar je lagaknye.Tetiba pulak malam tadi mak buka cerita suruh belajar bawak kete, aku pun buat@ sibuk duk main game. Bukan taknak, tapi takut lah mak!! Pakai driver boleh?? (Feelim mak datin sket)

No comments: