Friday, October 25, 2013

MENUJU GERBANG ^_^

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA...

Okey, kali ni nak share sikit pasal something..hehe..Untuk 2, 3 bulan ni just buat persediaan untuk kawen je. Baik dari segi majlis, kenduri, dan jugak persiapan diri sendiri. Tarikh pun dh ditetapkan. Insyaallah jika diizinkanNya maybe akan berlangsung sekitar Jan-Feb (Tarikh dirahsiakan).

Mula-mula sekali dah pergi survey butik pengantin dengan Encik Tunang, dah dapat idea sikit cmne yang ktorang nak, so kami decided untuk ambil pelamin yang bertemakan warna putih. Cuma  masalahnye sekarang ialah baju kami xdapat lagi, sebab susah nak cari saiz untuk Encik Tunang. Panjang sangat orangnye.HEHE..

Seminggu lepas pergi survey dengan Encik Tunang, mak ajak pergi rumah kawan die yang buat pelamin jugak, sebab katanya boleh dapat murah sikit sebab kenal, so aku pun pegilah dengan mak tanpa Encik Tunang. Masih lafi dengan tema yang kami nak iaitu putih, so dapatlah pelamin yang aku berkenan tu. Simple je. Mak sungguh-sungguh tak nak pelamin dengan motif bunga-bunga besar sebab katanya takde seni. Pulak..

 

















































Pelamin cenggini lah yang mak aku tak suka. HAHA






Pelamin yang aku nak tu lebih kurang cmni lah..tapi lain sikit..Bunga putih daun hijau..dan putih..putih...
Pelamin ( / )
Baju ( ??? ) masih menjadi teka-teki. Actually planned dengan Encik Tunang nak pegi semula den\kat butik tu 23hb lepas, tapi ditakdirkan Encik Tunang tak sihat pulak, so terpaksa postponed dulu. Tak sure lagi warn apa nak pilih. Aku tak kisah sangat hal warna ni tapi buat masa ni aku cuma minat color pastel je, tak nak colorful sangat.Color pastel ni macam mint green, coral peach, tiffany blue, pastel dusty pink, yellow lemonade zest

Coral Peach (1)





Coral Peach (2)

Tiffany Blue


Berkenan sangat dua warna ni. tapi tak tahulah Encik Tunang suka ke x..HEHE.









No comments: