Thursday, July 8, 2010

ISK..ISK..ISK..

Erm..minggu ni merupakan hari yang kurang menggembirakan buat aku.Kak su dh xde..kurang mood aku untuk keje dan kurang keseronokkan utk bekeje..oh...tp aku kne teruskan rutin harian aku kt ofis mcm biasa..
Dan yang paling membuatkan aku tak selesa ialah aku dijangkiti virus yang meyebabkan aku sakit tekak, demam dan selsema..dan ditambah lagi..jatuh tangga!!Saat aku menge"post" tulisan ni..kaki kiri aku dh mula sakit dan menyukarkan untuk aku berjalan dengan baik.

Aku ingat nk keje half day ari ni tp..aku terpaksa keje penuh sebab semalam aku dh blk awal sebab aku tak sihat,dengan kepala aku yang berdenyut2.balik berehat kt rumah..tido.

And today,KP yang dh sebulan lebih msuk team sales, bru hari ni nk blajar buat quotation and breakdown..finally after a month!patut ke macam tu???? So selama ni dia xtau ape2 and hanya tau suruh aku buat quotation untuk die je?die xstudy pun quotation 2?!Oh GOD!Mmg keje aku untuk buat quotation,tp he should know about the quotation more than i do!Aku dh letih dengan perangai die yang kononnya tau sume bende,tapi hampeh.
seriously aku tak suka orang macam tu, lebih baik buat-buat tak pandai daripada berlagak pandai.

No comments: