Monday, January 31, 2011

DETIK INI

Assalammualaikum semua & selamat pagi!!!

Hari ni dh 31hb Januari 2011, dalam xsedar dah nak masuk bulan Februari dah pun. Tahun ni jugak umur aku dah menjangkau 23 tahun....(huhuhu rase mcm dh tua je). Dan dah hampir 10 bulan jugak aku keje kat tempat yang aku keje skrg ni. Visi aku, aku akan keje sini sampai la aku dapat keje lain yang lebih OK dan cuba untuk bertahan kat sini dalam jangka masa yang paling singkat iaitu 2 tahun. Sebab yang penting sekarang ni pengalaman.

Khamis ni 3 & 4 hb Februari cuti CNY. Tapi aku macam biasa la.....KEJE...No exception!!
Tension pun ade kekadang,susah la..nak kuar susah, nak dating pun susah.huhuhu....Kalu tak, boleh pegi jogging dgn si dia..hahaha walaupun aku tak jogging. Salah satu cara untuk meluangkan mase bersama..kwang2..

Saat aku tgh berblog ni, aku tgh keje sebenarnya. Nak buat report sales calls tapi malas pulak sebab not in mood nak buat keje. Sambil mendengar keletah rakan2 sekerja aku yang dari tadi entah ape2 je dorg bualkan, dan sesekali riuh dengan ketawa dorg sikit sebanyak memecahkan kesunyian dalam pejabat yang membosankan ni dengan ragam masing2.

No comments: