Thursday, May 5, 2011

MALAS WEHHH

Assalammualaikum dan salam sejahtera...
Sepatutnya bila dah time macam ni, aku dah ade dekat rumah tapi sekarang aku masih lagi dekat tempat kerja. Kenapa? Bukan sebab banyak kerja tapi sebab not in mood untuk balik. Mesti pelik kan, ade jugak orang macam aku ni kan hahahaha!! Kalau orang tu tahu, mesti die dah hambat aku suruh balik. Die pulak senyap jer, ke mana hilang aku pun xtau, sms pun tak reply. TENSION aku.

Esok (hari Jumaat tapi aku kerja) mungkin busy sikit kot. Ade function dari group Terengganu Chess Association dorg ade competition pastu perasmian Tenggol Underwater Photography Competition. Harapnye tak menyerabutkan kepala otak aku esok.

Tetiba rase lapar, sebelum balik kena order makanan dulu la. Takot nanti bila dah sampai rumah xde makanan yang berkenan di hatiku. Dalam kepala aku "nasi goreng minang"??"gCC"????



No comments: