Tuesday, May 3, 2011

NEW POST~new month^

Assalammualaikum,waa sudah agak lama aku tak menjenguk blog aku ni, maklumlah agak sibuk dengan hal-hal kerja dam peribadi (sibuk sangat ker aku??). Dalam jangka masa sebulan ni tak banyak sangat la perubahan yang berlaku, semuanya sama je. Erm, tapi ade jugak la yang berubah. Budak2 yg training (yatie dan sha) kat department aku ni pun dah habis training, Yati pulak dah berhenti kerja kat sini lepas dapat offer yang lebih baik dan gaji yang lebih baik, nak kumpul duit untuk kawin katanya. Amboi....cepatnye. Katanya kalau dapat gaji RM 600.00, RM 500.00 nak simpan, RM 100.00 je nak belanja, aii boleh ke mek tie woi. HAHAHAHA!!! Betapa berkobar-kobarnye die nak kawin.

Yang tu tentang tempat kerja,tentang personal pulak erm, so far so good. Cuma adelah kes hari tu, si dia terasa hati ngan aku, lepas 13 hari barulah OK (lame giler die merajuk). Baru la lega hati aku. Saat dia reply sms aku, kata dh "OK"....wah terasa cm nk melayang jer.WAWAWAWA!! Bahaya tol, lepas dari insiden tu aku kena lebih berhati-hati. Tak nak perkara sama berulang. TAKOT!!




No comments: