Wednesday, October 19, 2011

DI AWAN-AWANGAN


ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA…..

Apa yang korang teringin nak/ nak buat, tapi sampai sekarang masih belum dapat?
Apa yang korang teringin nak/ nak buat, tapi korang tahu yang mustahil untuk korang dapat/ buat.

Sekarang aku akan share bahagian aku dulu…
1. Aku teringin nak main 3 instrument music ni….gitar, violin dan piano.
2. Aku nak sebuah rumah kayu di tengah2 sawah padi yang menghijau. Selain tu dekat rumah tu jugak ade kebun bunga yang akan berbunga setiap hari dan aku boleh petik je bila2 masa aku nak.
3. Aku ade sebuah bakery yang menjual bermacam2 jenis roti, pastry dan kek.
4. Aku seorang puteri raja.(hak..hak..melampau kan?)
5. Aku nak berada dalam kapal titanic bersama Rose & Jack dalam cite TITANIC.
6. Aku seorang sniper. (Kelasss..kau jah!)
7. Aku salah sorang ahli Fantastic 4.
8. Aku seorang penari professional yang boleh menari dalam semua jenis tarian dalam dunia ni. Dan aku ada akademi tarian aku sendiri.
9. Aku boleh bertutur dalam bahasa korean dan spanish.
10. Aku ada sebuah pulau, di mana kat pulau tu aku akan tanam bermacam2 jenis pokok bunga dan buah-buahan dari semua spesis.

No comments: