Monday, October 10, 2011

TENTANG AKU

ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA.....


Kali ni aku nak bercerita tentang aku.(rasanya aku dah pernah tulis tentang nie, ahh lantak la, blog aku suka hati aku!!)

1. Anak ke-4 daripada 5 beradik
2. AKU SUKA semuanya tentang COKLAT!!
3. Sangat suka makan. Tapi xgemuks pun.hehehe
4. Nama panggilan - mar (kwn2 sekolah, kolej & uitm jer) - kak ma (family & sanak saudara) - fiza (orang mengenali aku dari tempat keje aku sahaja) - mok teh (anak2 buah) - syg (errrrr......)
5. Dikategorikan sebagai seseorang yg agak boros berbelanja ~ nak2 time gaji la.
6. Malu - aku pun xfaham kadang2 kenapa la aku nie malu, ntah ape2 je rsa.
7. Xsusah untuk aku suka dekat orang, xkisahlah perangai die cmne sekali pun,asalkan orang tu baik/ xbuat jahat dgn aku - nobody perfect!
8. Susah untuk meluahkan kata-kata.
9. Sangat suka apa2 yang berkaitan dgn tuna or sardine
10. Suka keadaan yang sejuk.
11. Tak boleh tido dalam keadaan yang gelap gelita tanpa sebarang alur cahaya- lemas
12. Malam - HANTU adalah perkara terakhir dan mungkin xakan terlintas langsung dalam fikiran aku.Walaupun tempat tu mungkin ade hantu, biar jelah, tp jangan kacau aku.
13. Jangan bercakap dengan aku time aku marah!!
14. Bukan nak bangga....but i have a nice handwriting....org lain pun cakap cmtu OK.
15. Aku yang tak romantik.
16. Suka makan.
17. KFC-cheesy wedges McD-mCchicken PIZZA HUt - meatball bologaise.
18. Saya suka burger.
19. Kalu aku dah tak suka kat orang, sepatah perkataan keluar dari mulut die pun aku TAK SUKA dengar!!!
20. Senang nak maafkan orang, tp aku takkan lupa apa die buat kat aku.(Boleh ke cmtu...??)

No comments: