Friday, December 24, 2010

FAKTA MENARIK TENTANG AKU

1 - Amat susah nk bangun pagi..semenjak aku keje..boleh kira berapa kali aku msuk keje awal, yg lain semua ngam2 kul 9.00am..(amat tidak bagus, jgn ikut!!)
2 - Tak suka buat org tertunggu2 aku kalu ade janji, kalu aku terlambat, rase cm bersalah je kt org tu.
3 - Kuat makan
4 - Suka masak (ade je resepi baru yang aku reka)
5 - Suka menangis (kadang2 tgk iklan dalam tv yg tak sampai seminit tu pun aku nangis)
6 - Pernah beberapa kali mase pergi kat orang menikah, tiba2 aku sedar yang aku menitiskan airmata. Kenapa ek??
7 - Cepat rase malu, baru kena tegur sikit, dah merah padam muka aku (malu soitttt)
8 - Suka kumpul tag expired roti
9 - Pernah digelar "minah tisu" sb aku selalu bwk tisu.
10 - Tak pernah beli kain baju kurung sendiri. Mak yg selalu pilih untuk aku, dan aku pakai je.
11 - Pertama kali bercinta masa umur aku 18 tahun (bagus kan..hahaha)
12 - Bila aku dh gila kat sesebuah lagu tu, aku akan dengar sampai la aku naik menyampah nak tgk tajuk lagu tu.
13 - Suka main air. Kalu pergi pantai, kalu setakat nak main2 air kt gigi pantai tu aku xnk. Mesti kna terjun jugak. Baru syokkkk.
14 - Aku suka tarikh lahir aku "16hb 3".
15 - Kalu sape2 yg amik or pinjam barang2 aku, sila beritahu atau mengaku je. Jangan sampai aku hangin dan sumpah seranah.
16 - Kalu tengah jalan ramai2, pastu ade sekumpulan manusia yang tgh berjalan terkedek2 cm siput b*b* kt depan aku, (dalam hati, ya allah lembap nye jalan..) tlg beri laluan kat aku ok.

No comments: